Day after tomorrow

2009-12-26 / 13:08:53 / skrivet av: Lisa Blomgren

Gud vad jag fryser! Det är sjukt kallt att gå runt med bara skinnjacka och päls... Jaja, får väl skylla mig själv som sover hos Jelena när jag kunde ha sovit i min egen jävla säng.

Iallafall hade jag jättekul igår på juggefesten. Eller först när vi kom till stan så blev vi förföljda av massa konstigt folk. Sedan stack vi till Storan eftersom några på vagnen hade sagt att that was the shit. Enda jag kunde hålla med om var att det var skit, fast jag och Jelly fick några drinkar och sedan drog vi till juggefesten som vi först inte hittade. Sedan träffade vi på några som guidade oss dit och bar oss över snödrivorna haha.
 Vi kom dit pisseblöta och såg säkert ut som dränkta katter. Klubben var helt galen, klubb Grotta var helt galet sjukt. Det kändes som att komma in i en helt annan värld. Inredd typ som en grotta och med röda heltäckningsmattor och juggemusik. Så sjukt roligt!
Tror jag ska bli jugge. Jelly, det ska vi göra om!

Tyvärr blev kameran lite bortglömd men vadfan skitsamma. Vi tog endast några bilder på tåget och så tvingade vi två tjejer att ta kort på oss på Storan med våra Strawberry Daiqiri, som jag inte ens hade beställt. Skulle ha en öl men fick en drink.
Tack Jelly för en rolig introduktion iallfall!

 



Nu ska jag tvätta bort mitt smink:S och ta på  mig en välbehöd ansiktsmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: