Göteborg= hysteri

2009-12-08 / 21:16:49 / skrivet av: Lisa Blomgren
Göteborg är en blandning av hysteri, blinkande ljus, äckliga män som dregglar och kärlek. Kanske mest av allt kärlek. Fan vad jag älskar staden. Även om vi ( Jag Jelena och Mimmi) alla blev deppiga efter att ha provat kläder på Zara:(


Köpte en enda julklapp och en myströja ifrån Gina Tricot. Johannas julklapp var slut:( Fifan vad ska jag nu köpa? Men antar att det löser sig.

På vägen hem träffade vi en mycket intressant man som var som ett uppslagsverk! Han hade varit i Göteborg för att köpa en historiebok om Scince Fiction. Jag fick titta i den boken. I hans nya science fiction-bok och det första jag gör är att kladda ner den med mina flottiga choklad-händer.
" - Oj det blev lite kladdigt... Fan, förlåt. På din nya bok..."
"- Äsch, det är ingen fara, det fixar vi! ", sade han och tog fram en servett ur fickan, andades på boken och skrubbade sedan bort mina flottfläckar med trasan haha. Fukt löste sådana problem sade han.
En mycket mycket speciell kille men ändå är det väldigt roligt med sådana människor som kan allt. Försökte under hela resan komma på vem fan han var lik. Och vet ni vem jag kom fram till? Jo, han den lite nördiga i Boston Tea Party! Jättelik faktiskt i allt. Rörelser, beteende och hjärna som ett uppslagsverk.



Nu ska jag organisera i min garderob som konstigt nog alltid blir stökig?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

mysig tröja där ja :) ser varm och skön ut!

2009-12-10 @ 13:48:55
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: