Gott nytt år-byebye 2009

2009-12-31 / 11:03:52 / skrivet av: Lisa Blomgren

Nytt år, nya vänner, nya beteenden. Och jag är sjukt nyfiken på vad som kommer hända det här året. 

Mina nyårslöften är dock att:

  • Träna 4 gånger i veckan
  • Vara lycklig
  • Ha jävligt roligt

Tycker ändå att dom tre målen är realistiska, eller hur?
Ikväll blir det Skövde med mina tjejer. Har aldrig (konstigt nog) firat nyår med Lana o Jo. ♥ Nyårsklänningen är fixad och mina heta guld-kedje skor också. Kan helt enkelt inte bli bättre. 





 

Tänker på vad som hänt under 2009, allt som allt har det faktiskt varit ett ganska bra år, men inte så händelserikt. Har både skrattat och gråtit. Slutet på det hade dock kunnat vara bättre men vad som än händer så kommer delarna alltid finnas kvar i mitt hjärta. Lovar.

Hoppas Ni får en kul kväll o att 2010 blir det bästa året ever!

Kommentarer
Postat av: Julia

åh dom där skorna är sååå heta! duktigt att träna fyra ggr i veckan, heja dej ;D

2010-01-03 @ 22:46:11
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: