Lucia

2009-12-13 / 19:22:06 / skrivet av: Lisa Blomgren
" Dagens ros... till personalen på klädfirman Esperit som hjälpte mig-en gammal man när min plast kasse brast på Avenyn vid lunchtid i torsdags. De offrade ett par minuter av sin dyrbara tid i pågående julrush och hjälpte mig med en ny fin kasse så att jag kunde ta vagnen och åka hem. Trots allt, det finns mänsklig värme i den här stan! Pekka Ojavuo"

Åh så gulligt! haha läste detta i GT i morse och jag vet inte men jag tyckte hela allt var så gulligt. Dels stavningen på Esperit och dels att han verkligen ser upp till dessa " Esperit"-personalen. Gulligt.
Hoppas ni haft en bra Lucia även om man väl inte direkt firar Lucia så stor här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: