Nytt på fronten!

2009-12-16 / 12:12:53 / skrivet av: Lisa Blomgren

Förresten har ni väl inte missat Scorettes( och många andra skoaffärers) skorea? Det gjorde inte jag iallafall och konstigt vore väl det eftersom jag aldrig bara går förbi en skoaffär. Iallafall så hittade jag sjukt snygga skor som jag länge tittat på men liksom inte unnat mig att köpa. Definitivt ett av mina snyggaste par skor och även mina högsta. Love at first sight! ♥

Dessutom passade jag på igår när jag ändå kände mig bättre att göra lite naglar. Vad tycker ni? Resultatet är ganska bra för att vara första gången eller hur?;)


Nu ska jag kolla lite på film och vänta till klockan fyra då jag besämt mig för att duscha. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: