Things to do

2009-12-23 / 14:09:24 / skrivet av: Lisa Blomgren

Tänkte aldrig på att det skulle bli så stressigt att jobba ikväll+imorgon. Måste hinna fixa mitt löshår idag för hinner varken imorgon eller på fredag.  Sen måste jag göra mina julklappar lite finare. Det kan fan inte bara vara pappersinslaget, det måste vara lite snören och rosetter också;)



Jag saknar Lana. Måste hälsa på henne i veckan nu när jag ändå köpt fritidskort också. Man känner sig sjukt fri med ett fritidskort utan det känns det som om man inte kan göra ett skit.

 
Lana och jag  när jag fyllde 19 i februari.

Nu måste jag skynda mig bara för det! Känner ni någon julstress?

Tack förresten alla söta läsare som finally kommenterar, känner verkligen mig mer peppad att skriva då.
Merry Xmas!


Kommentarer
Postat av: matilda

s:v: jodå, det är bara bra med mig :D!

kram

2009-12-23 @ 14:29:55
URL: http://ttillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: