Två dagar kvar till jul

2009-12-22 / 16:05:15 / skrivet av: Lisa Blomgren
Och jag och Jelena åkte till Göteborg för att shoppa de sista julklapparna. Och såklart festoutfit inför den 25e, då jag och Jelly ska till Gbg för att festa på någon balkanfest, tror jag det var. Hon håller på och lär mig för fullt vilken musik som kommer att spelas och imorgon övar vi dansen. Haha, det ska verkligen bli kul.
Hursomhelst, nu är jag klar med julklapparna utom till Mormor, Morfar och så pappas Gunnel. 
Håret är fixat och kjolen jag ska ha på mig den 25e är också fixat, så jag menar det är inte mycket kvar nu. Tur att jag slapp julstressen iår igen=) Och snart är det Julafton♥ Fast ingen julafton är som när Farmor levde. Saknar det:/


Dagens låt
Jason DeRulo- Wtcha Say

Undrar hur det känns att skriva en sån jävla hit. Det måste kännas bra för man lär ju märka direkt om det är hit or not.... Funderar påatt skriva en:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: