Usk!

2009-12-16 / 11:50:57 / skrivet av: Lisa Blomgren

När mina betyg kommer är jag antagligen undersköterska. Det betyder att jag får jobba på sjukhus och sticka folk och få högre betalt på ålderdomshemmen också! Yey! Är så stolt över mig själv måste jag säga eftersom att skolan aldrig varit min grej, eller jag har inte tagit tag i det  som jag gjort nu.

Igår var jag inne i Alingsås  för att handla och trodde att jag kände mig bättre men när jag skullle åka hem kände jag att jag verkligen var tvungen att äta något så jag köpte en risifrutti och bestämde mig för att äta den på stationen. Där var det tomt på folk utom en kille som satt på en bänk. Så, eftersom jag inte ätit på  två dagar tvingade jag i mig två skedar sedan kom det in ett vidrigt psyko som också måste varit alkoliserad och luktade som om han inte ens tänkt tanken tvål på flera år.
Han gick först runt några steg och bestlutar sig sedan att sätta sig 20 cm ifrån mig, sätta det ena benet över det andra och studera mig när jag äter!!! VAD FAN! Jag tänkte jat skulle ignorera honom men lukten gjorde att jag inte kunde, därför vände jag mig om, tittade argt på honom och slängde min risifrutti! Jävla gubbe, honom kunde jag inte ens tycka synd om! Varför ska psykos alltid välja just mig?!

 

 


Min fina bukett från Pappa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: