Vad att göra efter jul?

2009-12-05 / 10:49:14 / skrivet av: Lisa Blomgren

Jag håller på och söker massa jobb både här och var för tillfället eftersom att jag efter jul inte har någonting fast att göra på dagarna. Det är jävligt illa. Har både ett och annat intressant tips som jag just nu håller på och kollar upp. Kommer inte att säga vad det är förrän jag är helt säker på vad jag har beslutat mig för eller tills det är helt bestämt.  Säger jag mina planer direkt och det sedan inte blir så får jag säkert massa skitsnack, som vanligt efter mig och det vill jag inte. Mest för att det är irriterande för mig själv.
Hatar skitsnack. Som när jag åkte till England blev det skitsnack direkt för en del. Det känns som att en del folk tycker om när andra inte mår bra och gottar sig i det tills det stiger dom åt huvudet? Hur sjukt är inte det. Jag bryr mig inte om hur folk snackar nu men gjorde det mer för några år sedan.  Är mer säker i mig själv nu och vet vem jag kan lita på och inte.

 

Haha. Nu blev ni nyfikna va?




Kommentarer
Postat av: anna

jobba som kamelfösare ? :D

2009-12-06 @ 13:24:06
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: