Åh gode Gud

2009-07-20 / 21:40:52 / skrivet av: Lisa Blomgren

Det känns som att det är jag som har rest i 12 timmar, när det i själva verket är Jeanette. Hon kom nämligen hem från Wales idag, så Linda, Madde o Jag skulle åka och hämta henne på Säve Flygplats/City Airport. Vet inte varför vi trodde att vi skulle klara detta oskatt, när det trots allt inte är en good kombination att vara mig, Linda o Madde haha. 3 katastrofer skedde, eller kanske 4:
1. Vi körde helt jävla fel och körde framochtillbaka i hela jävla Göteborg, kändes det som.
2. Vi körde helt vilse mitt i Angered, kom in på nåt skumt bostadsområde
3. Motorn började ryka som fan! Vi fick helt enkelt stanna på närmaste Statoil.
4. Vi kom försent, för att stå i givakt när Jeanettes plan landade:(



Iallafall, är så glad att hon är hemma, känns fortfarande lite overkligt om jag ska vara ärlig. Har iallafall saknat henne loadz. Ikväll ska vi kanske träffas allihop hos madde, annars ska jag bara slappa. Är sjukt trött efter att ha varit igång hela dagen.
Ända sedan jag igår var ute i skogen och letade svamp (!??!?!?!) har det känts som om någonting kryper på mig. Hoppas jag inte är fylld av festingar iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: