Ansiktsmasker!

2009-07-30 / 22:09:02 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu sitter jag på samma stol, vid samma dator två kvällar irad. Med ansiktsmask på. Brukar alltid köra två olika ansiktsmasker just för att huden ska bli i balans.
Dag 1. kör jag en renande ansiktsmask och dag 2, brukar det bli en Peel-Off-mask. Har provat lite olika sorter, så tänkte att jag lika gärna kunde börja testa och sedan skriva här. Denna veckan kör jag Nivea, den är både billig och bra.


Dag etts ansiktsmask blir alltså denna.  Mycket bra är den, för huden blir så mjuk och behaglig efteråt. Plus att det verkar faktiskt rena, för dagen efter får man (jag iallafall) en jävla massa finnar i ansiktet. Det måste ju bara betyda renande, eller hur?

Därför så kör jag då dagen efter med en Peel-Off, som tar bort orenheter och pormaskar. Bra resultat även här, och tillsammans är dessa två masker nog en av de bättre, som man kan använda till vardags! Luktar fräscht gör de också, båda två. Värt att prova. Finns att köpa bla på HM och Kicks, men säkert i lite mer välsorterade mataffärer också. En tjuga tror jag man får ge för dom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: