Cykelfestivalen

2009-07-31 / 12:50:25 / skrivet av: Lisa Blomgren
Så kom cykelfestivalen till Vårgårda och regnet med den. Det är väl i och för sig inte så farligt att det regnar, bättre det än snö iallafall, don't you think? Kände mig ovanligt pigg i morse och bestlutade mig därför för att gå en morgonpromenad, så jag gick 3500 steg ( blivit lite smått besatt av stegräknaren) Sedan åt jag frukost med tända ljus och Amon. Gud så hurtigt! Haha.
Känns som jag varit ledig i flera veckor, när det bara är två hela dagar. Undrar hur det kommer sig? Kanske är det så att jag hunnit med så mycket att det känns så. Börjar jobba om 45 minuter nu och jobbar hela kvällen, därför blir det ingen utgång i öltältet ikväll, men kanske kanske i morgon. Eller det blir kanske nästan ett måste när det för en gångs skull händer något i Vårgårda. Eller hur?


Från morgonpromenaden i morses, regnade som fan gjorde det.


Men massa ko-bebisar stod och såg plågade ut. Så söta!!

Och fick även en glad överraskning när jag kom hem och kollade posten. Hade nämligen fått ett brev där det stod Miss Lisa K Blomgren på ! Som jag väntat på detta brev i från England. Nu kan jag ÄNTLIGEN avsluta mitt konto på Lloyds TSB!!!

Hoppas ni alla får en jättebra dag, nu drar jag mig:) Ciao!
Kommentarer
Postat av: TOBBE

Tack tack! =)

Idag är det iallafall fredag och solen skiner dessutom :D tycker dagarna gå rås fort, visst gör dem?

2009-07-31 @ 13:33:01
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: