Linda Bengtzing

2009-07-28 / 06:18:33 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså. Vad är grejen med den där tjejen Linda Bengtzing? Att jag ens bryr mig om att skriva om henne är att jag igår såg henne på Lotta på Liseberg, som jag satt och glodde på på jobbet. Och kan säga att jag fortfarande irriterar mig lite på att just Hon var där.
För det första hade hon peruk på sig. För det andra är hon sådär käck och nära på jobbig så jag spyr. Hon fick ju just barn och ändå verkar hon orka allt? Vad fan är det för piller? I'd like to know. Dessutom är honrätt så snygg:P
Men iallafall, det var faktiskt inte det jag störde mig på. Nej... Nu kommer det, gnälltanten Lisa har nämligen kommit fram haha. Hon är ju för fan känd för att ha gjort TRE låtar(TRE?!) sedan jag gick i nian år 2004! Och hon försöker fortfarande överleva på detta:/ Det är ju helt sjukt! Hon ilar sig fast som en jävla igel.
Well, tre låtar och att gråta ut i pressen tycker inte jag är värt att vara känd för. Då kan ju för fan vemsomhelst bli känd?
Why why why? Haha nu har jag iallafall fått ur mig skiten.,,,

I eftermiddag åker jag och Amon, om allt går som planerat:P till Tjörn i några dagar. Så hoppas vädret skärper till sig rejält!



Hoppas ni alla får en fin dag!!! PK
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: