Skönhetsoperationer

2009-07-30 / 19:16:40 / skrivet av: Lisa Blomgren


Megan Fox måste vara den vackraste kvinnan on earth. Hon var naturligt vacker redan innan alla hennes operationer, det ser man. Att folk stör sig så på att hon har skönhetsopererat sig förstår jag mig inte alls på, faktiskt. Det är som att de blir lurade eller något sånt. Kanske känner man sig lurad, då hon trots allt var vacker innan, men nu ser ut som en gudinna. Kanske är det helt enkelt ren avundsjuka.... Jag vet inte, men ärligt talat så är jag starkt För plastic Surgery. Tycker man att något inte ser bra ut i ansiktet eller på kroppen och har råd att ändra det så varför inte liksom? Hade jag haft några miljoner på banken skulle jag lätt, utan tvekan göra det!

Faktum är att jag, sedan typ 12 års ålder har velat operera tuttarna. Så att jag får några menar jag. Jag höll ut och väntade och väntade på att dom skulle komma, men inte fan kom det några. Jag väntar än men har faktiskt lite grann slutat hoppas, då jag inser att de nog aldrig bara kommer komma:(  Minns när jag var liten och längtade efter att få stora bröst ( hur normalt det nu är, men det gjorde jag iallafall) Hursomhelst, om jag ska fortsätta vänta på att det ska komma ett par, måste jag nog börjar spara pengar redan nu.
En annan sak jag också gärna skulle operera är min näsa. Jag vill ha den lite smalare och spetsigare. Nu kanske några av mina kära vänner tänker att jag är helt dum i huvudet, men det får ni gärna tycka. För min del spelar utseendet en stor roll och om jag någonsin kommer kunna spara pengar så kommer jag definitivt att ta chansen och operera mig.
" Sköt dig själv och skit i andra", tycker jag när det gäller tutt-operationer och andra kosmetiska operationer.

Hoppas inte lilla mor får syn på det här. Hon hatar skönhetsoperationer, av någon anledning? Kanske är hennes hel-feminist-ådra som talar haha:P Ne skojade bara. Vet inte hur jag ska kunna operera mig utan att säga nåt till mamma liksom? Haha

Nu ska jag äta min och amons wanna-be-mikaels-köttfärssås!

Puss på er i regnet!!

Kommentarer
Postat av: mia

Håller med! Vill också operera boobisarna:P

2009-08-09 @ 16:00:47
URL: http://miisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: