Stressad

2009-07-27 / 13:21:29 / skrivet av: Lisa Blomgren
Återigen känner jag mig lite halvstressad, då jag ägnat hela dagen till att lata mig och precis en kvart innan jag ska till jobbet kommer jag då på att jag ska betala lite räkningar (o blogga). Suck. Så jävla typiskt mig alltså.  Dessutom har vädret fått fnatt och tror att det är höst.....
Börjar faktiskt kännas att jag jobbar heltid nu:( Men dt är bara två arbetsdagar kvar tills jag är ledig i två dagar:D Då ska jag till Tjörn, i morgon och klippa mig på Torsdag. Så jävla bäst är det faktiskt, så jag tror jag smäller av. Hoppas inte vädret är lika piss i morgo, utan att det blri underbart så jag får tillbaka lite av den färg som jag byggde upp i början av sommaren.

Så... Off I am to work! C u bitches:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: