The City

2009-07-21 / 14:41:53 / skrivet av: Lisa Blomgren


Jag sitter och glor på MTV, där  det visas The City, ni vet tjejerna från The Hills typ+ ännu fler både snygga och rika dramaqueen-babes. Älskar programmet, men kan ändå ine hjälpa att jag blir så jävla avundsjuk när jag tittar på det. Finns väl i och försig en del nervrak (men vem är inte det?), men deras liv är ändå helt sjukt perfekta. Fina kläder, fin hårfärg, fint hår och fina SKOR! Bra jobb, snygga kiillar, draman bla bla bla. The list goes on!  De dricker kaffe-latte 24/7 och åker taxi om de så s ka till närmaste Tesco. Men när tar de det lugnt då? Haha ohwell, jag tänker kanske lite konstigt....
Sen en annan sak jag tänkt på är det att många rika är så snygga. Hur är detta möjligt? Är de rika för att de är snygga eller snygga för att de är rika, liksom?

Nu börjar jag att jobba heltid, enligt schemat är det ändå inte så mycket skillnad på hur många dagar man jobbar. Däremot så är det skillnad på hur länge man jobbar. Men ärligt talat är jag en väldigt arbetande människa. Alltså jag står inte ut med att inte göra någon nytta whatsoever, utan måste iallfall ha något för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: