Torsdag morgon

2009-07-30 / 07:33:03 / skrivet av: Lisa Blomgren
Oh well, vaknade tidigt idag igen. Anledning är att jag ska till Pelle idag och det går inte några tåg som riktigt stämmer in med min tid klockan halv nio, så fick bli 7.40-tåget. Men mig gör det egentligen inget. Vill man vara fin får man lida pin som man säger haha.
Gårdagen bestod mest av bilåkande och lite shopping på Torp, men hade ändå en helt okey dag faktiskt. Förutom det faktum att jag hade förträngt att dagen vi skulle åka, när jag hade dragit ut vår resväska ifrån garderoben åkte ALLA hyllor ner inkl. alla saker som stod på hyllorna. Detta resulterade i en enda fucking mess, som jag fick städa upp och Amon fick sätta upp hyllorna ( för jag kunde inte det). Gulle gulle gulle:)

Idag börjar cykelfestivalen i Vårgårda. Och för er som inte känner till detta är det varje år i lilla Vårgårda, antingen VM, SM eller typ Skandinavian Open. I år vet jag inte riktigt hur stort det är, men det är bara damer som cyklar iallafall. Stackarna. I sådant här skitväder och fast i Vårgårda haha.
Börjar lägga upp lite bilder, men hinner inte med alla idag tror jag, kommer senare i så fall:)

Stenungssund, Kålletorp, Uddevalla, Skärhamn-bilder:


Amon och jag vräkte i oss McDonalds


Sedan "motionerade" vi:P


Stenungssund


Skärhamn


Uddevalla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: