Utseendefixering

2009-07-21 / 20:37:10 / skrivet av: Lisa Blomgren
Kom just precis hem ifrån Lana, där jag o Johanna var. Alltså, först ringde Johanna vid kanske tre o frågade om jag ville följa med henne o Erica till LaGusto för att äta lite när jag satt här hemma o tittade på nya höstkläder ifrån HM. Skulle egentligen inte äta för hade just ätit frukost, men ångrade mig efter att jag hade läst vitlöksbröd på menyn. Mmm, love it. Hade riktigt trevligt faktiskt. Trodde inte att jag skulle göra något alls idag, men så blev det.



Efter det gick vi hem till Lana och diskuterade massa och tog igen gammal spilld tid. Vi diskuterade bland annat utseendefixering. Varför man är så fuckad i hjärnan och tror att man blir jättelycklig av shopping, men sedan tröttnar fort som fan på sina kläder  blablabla. Kom iallafall fram till att man nog bara tycker man är ful i sin egen hjärna och att kläder eller utseende inte har med lycka att göra. Sedan kom vi på att vi nog blir lite konstiga i vårat tänkande om vad "perfekt" är , när vi kom på att vi alla tre Tjatar sönder om kläder o utseende o bla.Kan väl tycka att det stämmer till viss del faktiskt, men kläder gör mig ändå lycklig på något sett. Har sett en hel del snyggt jag vill ha i höst.
Sedan åt vi rödris och sallad. Yummi!!!! Är det bara i Kurdistan man äter rödris, btw? Nu ska jag gå, för Amon kommer så ska  kanske vara lite social mot honom.


Här kommer min höstönskelista:



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: