15.0609

2009-06-15 / 15:34:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Idag var jag på ett jätteviktigt möte på morgonen. ( Introduktion till mitt vikariat i sommar.) Detta gjorde att jag kände mig sådär jätteviktig, som man kan göra i bland. Hela dagen har jag gått runt och känt mig viktig haha. Iallafall.
Idag har jag köpt ett par skor och ett gulligt nagellack. Skorna klickade jag hem från www.nelly.com och nagellacket köpte jag på den enda sminkaffären som finns här i byn. Eller smink/tapet-affär, är det väl snarare.

Nagellack från Depend, Nr. 36.




Ett par nya wedges också=) Nu undrar jag bara vad som händer på Midsommar? 

Nu MÅSTE jag ringa Pelle, så jag kan få lite ordning på mitt hår, för just nu går det inte att göra något med det. Håret gör utseendet ( och skorna:P)


Puss o kram!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

sånt nagellack har jag med :D skitsnygg färg tkr jag!

2009-06-18 @ 11:58:39
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: