31 grader varmt

2009-06-30 / 15:11:16 / skrivet av: Lisa Blomgren

Underbara väder! Har haft en så jäkla skön vecka förra veckan,alltså. Gjorde inget annat än att bada och sola i princip. Var ute med Linda och Jonas båt i Orunga-sjön i söndags också. Det var verkligen ljuvligt. Hann med att hjälpa madde att flytta också, samt träffa Sanna. Men nu börjar helvetet, fast med mjukstart. Ska iväg och jobba om typ 10 minuter och onsdag, torsdag, fredag är jag ledig. Sedan kommer jag att jobba röven av mig. Bokstavligt talat. Nästan från 9-21 varje dag i nio  dagar. Kommer antagligen kännas som när jag jobbade i England haha.

Lite bilder ifrån veckan som gick:


Maddes sista flyttlass. Byebye Jehovas-vittne-tant!


Linda och Jonas

Amon+flytväst;)

Idag har jag varit extremt jävla duktig. Har både räddat en halvdöd växt vi hade hemma, genom att snabbt plantera om den. Samt städat ( grovstädat) tvättstugan och tvättat. Känner mig så jävla nöjd! Haha.  Och nu, har jag faktiskt längtat efter att gå till jobbet. Bäst att gå.
Ska nog försöka uppdatera lite oftare, för det händer så mycket på somrarna, men man har liksom inte riktigt tid att sätta sig o blogga. Skönare att grilla;)
PK

Kommentarer
Postat av: Randy

Jag kan hålla med dig till viss del, men om killen blir kär direkt så tror jag inte det spelar någon roll =)

2009-06-30 @ 22:29:26
URL: http://www.randys.se
Postat av: M I M I

sv: åh tack så mycket :d



sommarvärmen är skithärlig :D

här är det vindstilla och graderna ligger på 35-38 i solen :o

2009-07-02 @ 16:54:40
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: