Benjamin Buttons Otroliga Liv

2009-06-10 / 21:55:55 / skrivet av: Lisa Blomgren
ÄNTLIGEN! Jag har väntat ända sedan denna film kom ut på bio att få se den och äntligen ska jag ta mig tid att se den! Can't wait, så bäst jag skyndar mig att vänta in Amon och göra lite popcorn!!!
Någon som sett den?



Jag vet, det verkar som jag inte gör något annat än att kolla på film hela dagarna. Faktum är att film är bra. Och speciellt under regniga dagar, på kvällarna.
Nackdelen är bara att jag ofta drömmer helt sjuka drömmar som relaterar till filmen om jag ser den precis innan jag ska sova.

Btw, måste jag bara proppa er fulla med lite onödigt vetande. Detta fick jag reda på idag, då vi ( Jag Mimmi o Elle) Smsade in till 118100, och undrade hur stor en normalstor penis var. Vet inte varför vi kom in på det ämnet, men för er som är nyfikna blev iallafall svaret såhär:

" Medellängden på en svensk penis i slakt tillstånd är 9,5 cm och i erigerat tillstånd 15 cm. Världens största penis sägs Jonah Falcon ha ifrån Usa med sina 34 cm i erigerat tillstånd"

34 (!?) cm!!! Det är ju fan helt sjukt! Och så ser man dokumentärer om stackare som bara har 3? Verkar faktiskt inte som att det finns någon Gud. Haha.
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för dig en underbar dag som denna ? Kram LizzY

2009-06-11 @ 17:09:59
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: Jettna

miss u and our weard moments... like the one about "Lennart"! :P <3

2009-06-12 @ 13:17:52
Postat av: bulle i ugnen i Australien

Jag och min pojkvan laddade ner den i sverige i julas. Jag holl pa att ta livet av mig av uttrakan (det var val darfor vi ska ha barn nu. eller sa ar det pga julsnapsen)!

2009-06-12 @ 15:08:44
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: