Changeling

2009-06-06 / 14:25:49 / skrivet av: Lisa Blomgren


The Changeling är numera en av mina favoritfilmer. För er som inte har sett den, är den ett måste! Jag grät verkligen och ändå såg jag den helt själv ( vilket jag nästan aldrig gör, ser filmer själv) Angelina Jolie är både vacker och begåvad, tycker jag. Och det bästa av allt är att den är baserad på en sann historia, vilket enligt min mening gör den ännu bättre och mer intressant.

Det handlar ju då om en ensamstående mamma (Angelina Jolie) som bor i hop med sin 9åriga son. En dag när mamman kommer hem ifrån arbetet är sonen inte där. Hon ringer polisen och dom hjälper henne att leta. Etfter några månader har man funnit sonen. Men något är inte som det ska, det är nämligen inte alls hennes son de hittat utan någon helt annan. Mer vet jag inte om jag kan säga, för då kanske jag förstör filmen. Sevärd är den iallafall.=)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: haha, men det är smma här, jag gillar Eva, men tyckte den satt bättre på Audriana ;D

2009-06-06 @ 15:07:38
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: