Elle's comeback

2009-06-08 / 14:19:20 / skrivet av: Lisa Blomgren

Elle Pelle är hemma igen. Det senaste året har hon nämligen hållt sig ifrån vårgårda, genom att vara i Växjö. Ibland kommer den där Växjö-dialekten upp, men annars är hon helt normal haha.
Vi ska idag gå och panta burkar, för det vägrar jag göra själv. Det finns inget mer pinsamt än att panta burkar. Egentligen vet jag att det inte borde vara så, men ändå så vill jag göra en lilla Al-Fadji, och ha rånarluva på mig haha.
Vi ska kolla in en secondhandbutik (för de tär ju inte tattigt haha). Kan iallafall bli rätt kul, tror jag. Var såååå längesen jag gick in på en sådan. IEngland senast. Där är secondhandbutikerna SÅ grymma, dom är inte äckliga, utan fräscha och det luktar inte unket och gammalt, utan nytt. Har faktiskt fyndat en del skor på sådana affärer=)

Mitt huvud är bättre idag, men fortfarande inte bra. Blev iochförsig bättre när jag och Amon lagade Korvstroganoff. Haha det är typ det enda vi lagar nuförtiden. Lagar vi mat så blir det oftast det, eller Lasange.
Nu måste jag vara lite vuxen och ta hand om tvätten + städa här hemma. Hatar verkligen när det är stökigt!!



Jag och Elle 2006. Blott 16 år:) I Santiago de la Ribera <3


Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: