Lovely Sommarkväll

2009-06-23 / 17:10:06 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu är jag hemma från stranden. Gud så skön dag det har varit, jag älskar verkligen solen och frukt och bada och ja... Allt:D Haha  idag har jag en jag älskar allt-dag. Erica, Johanna, Linda och jag åkte, efter vi hade pressat sönder, till Mcdonalds och flötade. Nu mår jag jätteilla och känner mig helt 400-kiloig.... Fan också.
Nu ska vi iallafall dricka lite vin i Lindas trädgård. Så mysigt!
Bilder kommer antagligen ikväll nrä jag har kommit hem, för nu sitter jag här i Linda J:s lägenhet och bara tar det lugn en stund, medan Johanna är och handlar och Linda i tvättstugan. Yes, det känns som ett SPA, jag slipper göra någonting haha.



Bild 1. Erikas vrålåk+hon själv
Bild 2. Targuard- Ett vidrigt filter, som man sätter i filtret på cigen och så ser man hur mycket tjära som man ivanlgia fall blåser i sig. FAN vad vidrigt det var:/ Ew.
Bild3. Johanna i Linda och Maddes trädgård
Bild 4. Linda herself:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: