Lygnared igår

2009-06-23 / 10:16:10 / skrivet av: Lisa Blomgren

Och dagens låt är, lite sent ute, men den är ändå bäst:
Kings of Leon- Use Somebody




Igår så åkte jag, Amon och Pernilla till Lygnared i Alingsås och badade. Jag hade verkligen föreställt lmig hur sjukt
mycket bilar det skulle vara där ( och folk då såklart), därför att det alltid är knökfullt där. Men när vi kom dit var det inte alls mycket folk. Kändes faktiskt lite tomt haha. Det var 18 grader i vattnet och jag BADADE! Kunde knappt tro det själv, jag som är en sån badkruka haha.

Mys var det iallafall, vi grillade lite, solade o sånt. Sedan åkte vi hem till Pernilla och tittade i nostalgi på Lejonkungen. Åhh, vad den är gullig den filmen! Jag hade glömt bort hur sorgligt det är när Mufasa dör, eller när Nala kommer och möter Simba. Ja.... Nostalgi var det på högsta nivå. Efter ett tag blev jag och Pernilla hungriga, så vi bestämde oss för att åka och köpa pizza bröd.  Yes, bara brödet......  Vi drog till Stockslycke och krävde att dom skulle göra endast bröd till oss haha. Men det gick ju det med;)

Hade iallafall en tvärbra dag och hoppas att denna också ska bli lika bra, för jag, Johanna och Erica ska åka till sjööön;)
Puss o Kram på er!




The Grillmaster;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: