Nationaldagen

2009-06-07 / 12:36:48 / skrivet av: Lisa Blomgren

Let's face it. Sverige kan inte fira nationaldagen. Så är det bara. Så tänkte iallafall berätta om igår då.
Vid klockan sju kom Linda Stenqvist hit. Vi tänkte gå till La Gusto och kolla på fotbollen ( Sverige-Danmark, för er som missat). Tänkte att det borde ju faktiskt vara mycket folk där, eftersom det finns alkohol+storbildsTV. Tänk er våran chock när vi kom dit och det sitter en familj+en efterbliven man med Sverigetröja i baren. Haha. Vi skyndade oss att dricka upp vårat vin och så, som tur var hörde vi av oss till Armela.
Där förfestade vi lite och hade det gött, innan vi åkte till "Club Heden" Haha. Kunde faktiskt inte tro att det kunde vara så roligt som det faktiskt var. Det var ärligt talat längesen jag hade så jävla kul på ett uteställe. Även om det var många blandade åldrar och såvidare.

Kvällens roligaste var väl ändå när "jag blev dansk". Blååeee o rrrröööde, skrek vi hela tiden och tillstlut var det någon idiot som fick för sig att jag var dansk (kanske för att jag sa det).
Haha och när han frågade var "pepparkaks-mamma", hette på danska sa jag (trovärdigt också, enligt mig själv) att det hette:
 " Bebberrrrgkagsmaaaamaaa". Hans försök till den danska dialekten dog jag av hahaha. Vad sinnessjukt verkligen! Lättlurade människor alltså.


Iallfall. Man ska inte ha så jävla mycket fördomar, saker och ting blir inte roilgare än man gör dom till=)

Idag ska jag försöka ta mig till Armela, för att hämta mina saker och lämna. Min cykel hoppas jag ligger kvar där den så fint blev placerad på gräsmattan igår.

Ciao!

Pokerface
Våran impluskväll blev grejt;)



Åh måste säga också att jag drömde välrdens bästa dröm. Eller ja, det var ju överdrivet, men jag drömde en smart dröm.
Det var nämligen så att när man köpte kläder från HM, kunde man ta med sina gamla kläder och få tillbaka hälften av summan man betalat innan. SÅ jävla bäst:D

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, precis :)

Vad gör du? :D

2009-06-07 @ 15:38:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Linda Stenqvist

: ) toppen kväll gumman !!

2009-06-07 @ 17:01:47
Postat av: Erika

Vill du vara med i min veckans blogg-tävling? vinnarna utses ikväll... :D



http://annaeriika.blogg.se/2009/june/vinnaren-i-veckans-blogg-v23.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: