Twilight

2009-06-08 / 14:35:10 / skrivet av: Lisa Blomgren
Alltså. Filmen gjorde mig grymt besviken, med tanke på all uppmärksamhet från både media och allmänheten den har fått. jag trodde den skulle vara i typ Oscars-klass, men tyckte bara att den var en normal vanlig vampyrfilm. Söt var den utan tvekan, men inte SÅ bra.Fast det kanske bara är jag som haft alldeles för höga förväntningar om den... Vad vet jag?

Dessutom är det många som tycker att han huvudrollsinnehavaren är så sjukt snygg. Var undrar jag? Kan inte säga att han är ful heller, men fan vilken överskattat jävla film!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linda Stenqvist

håller helt med dig, den är sevärd men ja hade trott på nåt mer!

2009-06-09 @ 14:55:02
Postat av: bulle i ugnen i Australien

Hej!

Tack for din snalla kommentar i min blogg!

Jag haller fullstandigt med dig. Vad var det som var sa speciellt med Twilligt? Man har ju liksom trottnat pa vampyrer efter att Buffy gatt pa tv om och om igen i tusen ar. dock sag jag twilligt pa en tv med kass kvalitet och som vi dessutom hade laddat ner fran internet som nagon hade filmat fran bion i typ rumanien och jag var asforkyld och grinig nar jag sag den... dessa namnda faktorer kan faktiskt gora filmer samre. Daremot sa tror jag inte att den skulle va en hit hos mig anda. Och varfor tycker alla att han ar sa snygg? en kritvit kort javle med lappstift (och AIDS har han sakert ocksa sa mycket blod som han dricker)! kramar

2009-06-10 @ 09:22:53
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: