Uppdatering 21/6

2009-06-21 / 16:04:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hej alla! Ännu lever jag, men har inte bloggat av två orsaker. Dels för att det inte hänt alls mycket och dels för att jag inte orkat. Hur lat får man egentligen bli? Det är ju knappast jobbigt att blogga, eller hur? haha.
Om en månad kommer Jeanette hem. Vi har bestämt tre saker som vi ska göra hittills:

1. Åka till Göteborg
2. Åka till kusten och sola och bada
3. Dricka öl på någon uteservering

Så vad har hänt, tro? Inte så mycket skulle jag nog säga. . .
Jag har....:
* Varit och klippt mig på Salong Clip i Alingsås. Detta var för övrigt nästan första gången som jag gick och klippte mig någonannanstans än hos Pelle! Tjejen var andraårselev på burgården och tog EVIGHETER på sig att bli klar.. Så rastlös som jag är var det absolut inte lätt att sitta still. 45 hela minuter tog det för endast en toppning:/ Tur var att Silla och hennes lillasyster Sigrid var med.

*  Jag har varit på en fest med Johanna och Amon hemma hos Therese Andersson. Det var... intressant. Citat från "festen": - "Åååh, det är ju du! Jag känner igen dig på dig och dina tänder"  Haha så sick!

* Mikael, min plastpappa, har blivit en datanörd. I SÅ många år har han klagat på att jag och Mimmi har suttit för mycket framför datorn. Och vad hände? Så snart han lärde sig att sätta på datan och gå in på en jävla massa travsidor, är han bänkad där JÄMT haha.

Aa, ni förstår nog säkert varför jag inte uppdaterat så mycket.... Men! Man får inte roligare än vad man gör sig. Blir det fint väder i veckan ska jag iallafall till Saltholmen och pressa, min sista fria vecka innan jagbörjar jobba nästa vecka.



Den nya datanörden


Min älskling ♥


Jämnesjön.  På en ö i denna sjö tältade Jag, Mimmi och Sanna när vi var.. 12? Det var helt galet, för rätt som det var hade en utvecklingsstörd och hans bror tagit över våran ö. Vi blev jätterädda och tvingade Mikael att komma och hämta oss! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: