Yesterday, all my troubles seemed so far away

2009-06-09 / 12:37:31 / skrivet av: Lisa Blomgren
Eller gjorde dom verkligen det? Fan vet jag. A fucking roller-coaster är vad jag skulle kalla det här jävla skiten. Fan också.

Gårdagen var jättebra iallafall. Hade tvärroligt hela dagen=) Jag menar inte tänker jag sitta här och tänka på tråkiga saker när det finns så mycket kul att tänka på. Det förstör ju bara för mig själv.
Iallafall. Först gick jag och Elle ut på en liten promenad, men vid tre kom vi på att vi skulle gå till Hjulet ( den galna secondhandbutiken.) Så vi gic och mötte upp Mimmi när hon slutade jobbet. Det var en av mina värsta upplevelser ever. En del luktar som att de bott i en lada i 25 år utan att duscha, sedan tar det en tripp in till "stan" och shoppar loss på Second Hand. Jag blev attackerad av en man i "sina bästa år", som slog mig med sina nyinköpta blåa, utesitte-dynor, bara för att kunna komma fram. För trängsel var bara förnamnet. Det var varmt och luktade illa.
Men konstiga saker det kunde man hitta iallafall. En jätterolig bok, som hette " Mobiltelefon" Haha. Från typ stenåldern, hittade vi. Fan att den inte köptes av oss då! Haha.
Det första jag gjorde var även att komma bort ifrån Mimmi och Elle, som tur var möttes vi upp på "hattavdelningen" Haha. Så sjukt!

Efter det gick vi och hyrde en film som hette The Hitcher, och två jättesöta muffins. Dock smakade de int elika gott som de såg ut att göra.



Kommentarer
Postat av: silla

var köpte du dom där fina muffinsen?!

2009-06-16 @ 17:54:10
Postat av: Leesa

Dom köpte jag på Hemköp:D

2009-06-17 @ 13:17:14
URL: http://elbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: