090512

2009-05-12 / 08:04:23 / skrivet av: Lisa Blomgren

Vid klockan 22 igår ringde Mimmi och lät sur:
M- Är mamma eller Mikael där?
L- Nee.... Mamma sover Mikael jobbar.... Varför?
M- För jag är magsjuk  och vill komma hem..... Men hejdå
L- Men hallå! Vänta, du är magsjuk, men varför tror du att vivill bli smittade då?
M- Nehe! Ingen vill väl ha mig då!!! HEJDÅ!

Haha, varför blir man sån när man är sjuk? Men jag tycker ändå synd om den lilla, nu sitter jag här och tittar kärleksfullt på henne tillochmed. Haha.

Iallafall, idag ska våran klass till något krematorium ( eller var det observatorium), det hade iallafall med döden att göra, så nu ska jag stryka en skjorta och sen går jag. Ha en bra dag!
PK
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: