12.05.09

2009-05-12 / 19:05:44 / skrivet av: Lisa Blomgren

Nu sitter jag här med Sanna och Mimmi, kollar gamla kort. Vi har även varit tjocka och ätit massa jävla
pizza. Och till efterrätt ballerinakex( Jag är helt sjukt besatt av dom btw) Kommer väl sluta
med att jag blir kamel-tjock. Haha, om man säger så. Samt pratat
gamla minnen haha.
Några av de saker vi gjort, som barn:

* Lekt utvecklingsstörda, andra personligeter som vi även döpte
*Låtsas att vi gick på mediciner
*Retat småbarn
*Lärde småbarn säga "negerollon"
* Stalkat Tjocke-Lars
*  Bytt personlighet till äldre damer, som hade kafferep JÄMT
* Spelat in sjuka filmer, typ rödluvan, som åt "pipparkakor" och drack "vodka"
* Gjort en låt med typ 300 verser i, och ingen refräng.

Var ju på ett bårhus, eller vad det heter idag med, det var faktiskt väldigt intressant. Han var väldigt
mänsklig, han som tog emot. Fast det är klart att man kommer
att tänka på Farmor och sådant, men det var inte driekt
ett problem, för många andra blev det väldigt
personligt.


Michelle o Jessica

Jag har tänkt på hur många olika sorters människotyper det faktiskt finns egentligen.... Den första gruppen är the bitches, antingen tror dom sig eller så är dom faktiskt riktigt snygga med en jävla attityd. Då är den andra de
lite mesigare personligheterna, som tycker att världen ska vara en värld av blommor. Då är den tredje
alla jävla wannabees, som inte är värda ett skit,  de lever på att härma andra. Alldeles för många av sådana.
Jag tillhör den gruppen, som ser snäll ut, men ja... haha. Skenet kan bedra, när man inte respekterar mig...


Haha ciao chicas/chicos!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: