13.05.2009

2009-05-13 / 07:33:28 / skrivet av: Lisa Blomgren

 

Låt: Ava Leigh- Mad about the boy
Ava Leigh är en ganska nyupptäckt förmåga ifrån UK. Ny är hon kanske inte, men hennes första singel " La la la", släpptes så tidigt som i Januari 2009. Men henne har vi nog inte hört det sista av, eller?


Idag blir det nog en härlig dag. 8,9 grader. Älskar värme och sol!!!
What to do today:
Skolan
Sola
Plugga
♥  Farmors grav, vi åker dito ch planterar så det ser lite fint ut!
♥  Jogga
♥  Vem vet?

Haha jag förstår faktiskt inte varför jag gör sådana här listor, för såpass spontan och impulsiv är jag iallafall, att jag inte behöver några jävla listor, som ska planera mitt liv. Men det ser lite fint ut iallafall. Haha ha en jättebra dag så hörs vi!
PK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: