19/5-2009

2009-05-19 / 20:32:40 / skrivet av: Lisa Blomgren

Ni kommer inte att tro det, men jag har lagat mat idag också:O Haha. Fast Amon gjorde kanske det mesta av våran korvstroganoff. Mimmi och Markus kom hit och det var faktiskt riktigt trevligt måste jag säga=)
I morgon är sista dagen i skolan innan lång ledigt oc sedan är det bara två dagar kvar. Hittar jag någon billig sista minuten resa bangar jag absolut inte ( om mitt pass återkommer)
Men är ju såklart sugen på att shoppa lite också... Vill absolut ha en jeansjacka till sommaren, men jag hittar ingen i affärerna, det verkar vara ganska slut faktiskt:(

Iallafall. Här på nätet så finns det ju också en del att välja mellan. Älskar färgen orange nu till sommaren, men det tycker inte jag passar riktigt till blondt hår, så jag funderar på att färga mitt hår lite ljusare brunt eller om jag helt enkelt skippar färgen orange helt=)
Här är ialafall två hotties från Forever21.com.





Nummer två är lite Eva Longoria, vilket jag älskar och speciellt dyra är dom inte heller, men fattar inte riktigt om man kan beställa därifrån eller inte. Nu ska jag iallafall kolla på det spännande Desperate Housewives. Evie har ju dött!!! Fan vad spännande det är!
Puss o kram på Er, hoppas ni får en bra dag i morgon=)

Kommentarer
Postat av: PolinasCloset

älskade den andra röda klänningen /tröjan!! :)

2009-05-19 @ 23:44:36
URL: http://polinascloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: