20/5/09

2009-05-20 / 10:07:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Vet ni vad det bästa är med att ha en kille? Jo, att man får kaffe på sängen. Då orkar man iallafall ta sig upp tillslut=) Det värsta är då att man spiller kaffet i sängen:/ Fast det har ju inget med Amon att göra=)

Så... Håller på att kolla sista minuten resor-igen, den 28e. Det passar bäst då, lutar åt dessa resmål:

♥ Kárpathos, någon grekisk ö


♥ Ponta Delgada, i Portugal


♥ Kreta, THE island


Grejen är att de billigaste resorna går i morgon så jag måste väl antagligen vara ganska sent ute och chansa helt enkelt. Gud vad kul! Alla verkar ju ha sin charm på något sätt, men Kreta hra jag ju varit på redan så det vore roligt att åka någon annanstans detta året. På så vis hinner man se fler ställen, i sitt liv=)

Oh well, behöver komma någonstans iallfall för om jag hade tittat ut idag hade jag lika gärna kunnat  tro att jag befann mig i det regnigaste London. Inte för att det vore så fel men regn är inget jag vill ha för tillfället, även om det är mysigt att dricka lite te och glo ut när det regnar. Och har ni tänkt på att regn luktar mask? Och ja! Mask luktar!!

Nu gott folk, blir det dagens sysslor:
* Städa
* Sola
* Plugga
* Gå promenad

Ciao xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: