26 Maj 09

2009-05-26 / 14:46:00 / skrivet av: Lisa Blomgren

Kan inte fatta vad sjukt snabbt den här terminen har gått. Nu ska jag snart iväg och göra mitt sista prov och sen är det byebye för flera månader. =) Well det påstås ju att Juni månad ska bli en varm månad så jag får väl lita på det ( som jag gör lika naivt varje år, tills jag upptäcker att juni är över och det inte varit sol en enda gång.)
Iallafall. Hade ju som sagt tänkt att åka utomlands, men Amon får inte ledigt, så blir väl antagligen inte så dennaveckan iallafall. Need a break.


Idag vet jag inget vettigt som händer, förutom att jag går nog en promenad med Rasmus senare. Pluggandet är ju äntligen över:D


Har även funderat över hur sommaren 2009 kommer bli.. .  Här ärbara några få "lantisuppdrag", som kommer hända:

"Sommarens akviviteter:"

29 maj: Fastrar, ev kalas för malin

5 Juni: Student i alingsås

11-14 juni: Potatisfestivalen

19 Juni: Midsommar

20 Juli: Jeanette kommer hem=)

4-5 Augusti: Cykelfestivalen


Fan, ni måste dö av uttråkan, min blogg suger för tillfället:P 
Kanske kommer tillbaka med något mer fantasirikt senare:) PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: