Amerikanskt Godistest

2009-05-26 / 18:02:11 / skrivet av: Lisa Blomgren
Eftersom min pappa kom hem från New York för en vecka sen, så har jag därför fått en jävla massa godis ifrån USA. Så jag beslöt mig för att testa alla sorter ( vilket jag ångrar nu, för min mage gör ont). 3 sorter provade jag idag:

Jelly Rancher- Fruit Chews:
Finns i fyra smaker: Körsbär, vattenmelon, blåa hallon
Någon slags tugggodis, som smakar kemiskt, fett och färämnen. Det kanske låter helt vidrigt, men faktum är att de är ganska goda, även om man får någon slags syrlig känsla i magen.


Halls
En halstablett med smak av mentol och jordgubb. Smakar svenskt fast ändå färämnigt.


Starburst-Fruit Chews
Också goda men färgämnessmak....


Biverkningar:
Ont i magen!!!!!
Illamående!!!!!

Jeanette ringde också och pratade en stund med mig=) Och jag insåg precis att hon säkert aldrig kommer att komma tillbaka:(
Kommentarer
Postat av: Jettna

Babe jag kommer hem det vet du! :) det kommer bara dröja lite... kommer hem en sväng i helgen eller ngt. Men då får du komma hem till mig o ta en kaffe eller ngt pga att anna o barnen är med så jag "jobbar" ändå.. men du det är juh bara ca 7,5 veckor kvar så kommer jag hem igen på min semester :D då j***ar :P hihi puss mitt hjärtegull!

2009-05-27 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: