Dagen efter

2009-05-01 / 10:00:19 / skrivet av: Lisa Blomgren
Igår var en ganska rolig kväll faktiskt. Eller i allafall förfesten i Maddes trädgård, kan vara så att jag verkligen har tröttnat på hotellet. Det är inte roligt längre. Men jag träffade min brors syster Fanny, av en ren händelse i toalettkön, gud vad världen är liten! Haha. Det var ungefär 10 år sedan vi sågs sist tror jag, så det var roligt. I allafall, bilder kommer senare i eftermiddag för Jeanette har kameran i sin väska.

Senare var det snack om att jag Lana, Nilo och kanske Ronne skulle till göteborg och äta lite o sånt, men vet ännu inte hur det blir med detta..... Nu ska jag göra en läxa och sedan gå ut och pressa i solen!

PK

Här är en bild på mig och Fanny:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: