Friday Day!

2009-05-22 / 10:29:39 / skrivet av: Lisa Blomgren

Dagen kunde inte ha börjat bättre. Först vaknade jag och så ringde Jeanette. Hann dock inte prata så länge för att hon skulle iväg på någon sång-stund, eller vad det var. Och jag hoppas verkligen att hon sjunger högst av alla, för det är min Jeanette:D Haha.

Sedan gick jag ut och hämtade posten och såg att Pappa hade skickat ett vykort från New York. Antagligen är det väl postat på flygplatsen i sista minut, för det är så Pappa. Log när jag tittade på vykortet, för mindes när jag var typ 8 och tyckte att Pappa skrev så himla fint. Så sa jag det till farmor som sa, på sin finlandssvenska ( OCH inte en brytning på finska!!!!) att pappa skrev som en kratta. Detta gjorde mig faktiskt lite irriterad, minns jag också. Speciellt eftersom jag tyckte han skrev så vackert att jag försökte härma hans "kråkfötter".



Nu väntar jag på att Pernilla ska vakna så att vi kan umgås lite och  under tiden ska jag skriva klart mitt arbete om Lettland.
Och igår var jag med Johanna och Lana=) Johanna ska var ahemma ända tills på tisdag faktiskt. Först åkte vi till Alingsås med mammas volvo, på hemligt uppdrag som jag tyvärr inte kan säga mer om än att: Mission Failed. Sedan typ.. pratade vi och tog det lugnt, vi hade inte ens råd med lite chips för våra plånböcker väger för lite:P

Ha en fin dag! Pk!!!

Kommentarer
Postat av: Lizzy - The one & only!

Du jag har ingen aning vad min hårfärg heter, Men jag kan kolla upp det senare idag om du vill :) ? Kram Lizzy!

2009-05-22 @ 13:03:11
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: Jettna

haha det var juh tyvärr ingen lekgrupp pga att alla hade börjat sina lov :/ men nästa gång så ska jag sjunga så att de hörs till swed :) puss

2009-05-27 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: