Har man inget bättre för sig, uppdaterar man sin blogg

2009-05-20 / 15:58:14 / skrivet av: Lisa Blomgren

( Lägg märke till min extremt kladdiga vägg, som jag en dag i höstas fick för mig att måla. Problemet var bara att vi inte hade någon roller, så jag tog en 7 cm-pensel och målade hela väggen med. Utan att tejpa-såklart. Dessutom var den där färgen den enda vi hade hemma (kanel, heter den) och efter jag målat hela väggen, kom mamma hem. Och då visade sig det att färgen var någon lackfärg, som absolut inte skulle användas till väggen, för då blev det flammigt. ( Plus att det tog typ 4 dagar för färgen att torka)

Och jag har inget annat bättre för mig. Egentligen kanske jag borde ha. Så som att städa rummet eller göra mer läxor... Men det känns bara som att bloggen är en jävla bra undanflykt från det=)
Pratade med Papi och sedan Mims och sedan Amon en stund nyss. Haha det ärkonstigt att det alltid ska ringa folk vid precis samma tidpunkt, eller hur?
Och nu har jag äntligen kommit på något att göra ikväll-nämligen dricka vin med Linda. Hoppas det blir fint väder. .  . Det är så tråkigt utan Jeanette men jag får bara gilla läget helt enkelt, det hade ju varit tråkigt även om hon nu hade jobbat istället för att åka till Wales.



En annan rolig sak, var förut när jag tittade i bokhyllan och hittade den här boken, som heter " Bli rik på trav". Hahaha hur roligt är  inte det? Det är kul för att
1. Vem i våran familj ÄR rik på trav?
2. Det är en seriöst skriven bok.
3. Folk köper den, faktiskt.

Glad Kristi-himmel-färs-dag!!!



Och "Kristi-himmel-färs-dag", spenderades med Madde och Linda. Vi drack en hel del vin och tjötade skit. Det är väl det vi är bäst på. Vi diskuterade även hur knäckebröd blir om man skulle värma det i micron. Så jag var tvungen att prova. Kära ni; Knäckebröd blir mjuka som fan och luktar gröt om man värmer dom i micron, dock vill jag tillägga att de fortfarande smakar bra=)



Här är utsikten ifrån Lindas fönster. Under Linda bor Madde. Vi har kommit på att deras hus är typ som ett Big Brotherhus. Sätt in en kamera, och det skulle sälja som fan!
Kommentarer
Postat av: titti

glad kristi himmel färs på dig också:)

2009-05-21 @ 22:40:16
Postat av: Jettna

aww... saknar vgda en del måste jag säga!! <3

2009-05-27 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: