So you think its your birthday, huh?

2009-05-16 / 08:51:59 / skrivet av: Lisa Blomgren



Jeanettes avskedskalas var hur mysigt som helst. Vi satt i Madde och Lindas trädgård och pimplade vin. Dessvärre hade jag sådan djävulsk huvudvärks å jag trodde jag skulle avlida:( Känner mig som en extremt dålig vän, men Jeanette, du vet att jag inte hade dissat om jag mått bra:(
Och idag åker hon, min Jettna. Kommer sakna henne något fruktansvärt. Fast det är ju bara 2 månaders lida, för den 20e juli kommer hon hem igen=)
Nu kära ni, ska jag göra mig i ordning, snart kommer Zhiwar, Lana och Johanna.
Idag är Johannas dag, hon fyller 20 år! Haha och jag minns hennes barnkalas när hon fyllde 8. Tiden går förbi mig:P Hoppas på en lovely day idag och det vet jag att det kommer bli också!



Vi har haft världens trevligaste dag, även om det var lite gnäll när ingen hade något blodsocker i sig! Tack mina kära friends=) Först då så började dagen med en härlig frukost med allihopa, Johanna öppnade sitt paket och vi åt massa mozarellaost. Och så kom Jeanette förbi och sa adjö:( Sedan så råkade alla försäga sig om Johannas överraskning..... Jag inledde det hela och sen blev det bara svårare och svårare att faktiskt hålla sig. Men iallafall, vi drog till Göteborg och gick på Liseberg. Och på pendeln sjöng vi för henne, med alla i vagnen . Och då menar jag alla-inkulsive en väldigt galen man som stod och hoppade till födelsedagssången, ni vet. hahaha Väldigt väldigt lyckat var det iallafall.

Efter Liseberg var det dags att åka hem till Alingsås igen, där vi pimplade vin och dansade och hade kul och grillade. Ja. Det var väl väldigt kortfattat, men fan vad kul vi hade=)
Kan ju säga också att jag blivit extremt mesig med saker jag åker. Spin rock åkte jag för första gången igår, och den var fan helt katastrof, alla skrek OCH skrattade. Jag grät nästintill haha.


Johanna, Lana och Jag på Liseberg.



TACK för en jättefin dag med er, my babes. Och hoppas att alla haft roligt=) Frossle.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: