Kall dag, varmt hjärta

2009-05-05 / 20:27:50 / skrivet av: Lisa Blomgren

Vädret har faktiskt varit jättefint-infrån. Haha. Eller vad fan jag låter helt flum? Så vad har jag gjort idag? Jag har pluggat lite, alla uppgifter är inlämnade. Hann med att vara med Jeanette och linda också. Och äntligen hann jag med att vara med Lana o Zhiwar för att planera Johannas 20årsdag=) Åååh, vad kul det ska bli! ( men säger inget om det än, det får bli en överrsakning)  Så får vi bara  hoppas att det blir lika trevligt som när Z fyllde år. Men det vet jag att det kommer bli med mina bästa människor med mig:) Eller vi med Johanna, det är ju hennes dag;)



September 2008

Mina nya söta sommarskor kom idag. Jag hade på mig dom, fast dom skaver tyvärr lite, men jag älskar dom ändå så vill man vara fin får man lida pin=) Varför är jag så jävla besatt av att shoppa? Jag och Malin på jobbet pratade igår om hennes sockerberoende, jag skrattade och sa att det är tur att ditt beroende inte är så dyrt då. Sen kom jag på mitt eget beroende, nämligen shopping. Snacka om dyrt beroende. Fan också och kicken varar bara i cirka 3 timmar, sen vill man antingen ha mer eller så blir man ledsen för att man spenderat för mycket pengar-igen..... Haha, sen kan ju diskuteras vilket beroende som egentligen är värst...?

Lyssnar på "Lollipop" nu, får mig att tänka sjukt mycket på London! Åh vad kul det var..... Saknar det verkligen, för det känns som att jag ska åka nu tillbaka och jobba eftersom det var ett årsedan sist, men icke:(




Marble Arch, där jag och Pernilla  bodde. Sjukt fin entré, fast väldigt liten lägenhet. Åh, och Marble arch är rikt och arabigt, just my style! Jag ÄLSKAR det!



Pinsamt, för vi kom inte in i våran dörr ( det var jättekrångligt att öppna) det såg ju såklart "vakterna" i huset genom en kamera och kom upp och hjälpte oss.
" We saw you through the camera"
" Hahahaha, omg. 3 stupid blondes, or what " - Alla vinkade till kameran.

Kärlek till London, I'm not done with you yet..... <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: