Kall OCH regnig dag!

2009-05-06 / 11:11:05 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hur kunde jag vara så dum så att jag tog på mig mina Dorothy Perkins skor i morse?! Det är regnigt och kallt och jävligt och jag tar på mig ett par jävla sommarskor...... Ibland tänker jag absolut inte!
Och på tal om dumhet, så läste jag helt sjuka citat från Msn, som kändisar har sagt. Här är några:

Jessica Simpsons: "Jag är inte anorektisk, jag är från Texas. Finns det folk från Texas som är anorektiska? Jag har aldrig hört talas om någon. Och jag inkluderar mig själv."

+

Angelina Jolie: " Brad oc jag är inte ett företag. Jag tar mina egna ekonomiska beslut. Han vet när det är dags att vara tyst och bara se söt ut"

+

Sienna Miller: " Jag har några lekar som gör det lite roligare. Jag låtsas att jag är Lara Croft eller någon. Jag duckar bakom bilar med mina kompisar. En gång fyllde vi en vattenpistol med kiss och sprutade på några väldigt aggressiva och ohyffsade paparazzifotografer"

= Slutsats:  En del kändisar blir som galna, eller så r dom kända just för samma orsak....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: