Lovely Summertime

2009-05-29 / 11:04:29 / skrivet av: Lisa Blomgren

Hoppas jag iallafall. Nu är det dags för solen att bestämma sig!
Balen var SÅ fin igår, men tyvärr började det regna mitt i. Jävla åskskur. Hann ju aldrig se när Emmelie gick ut, men sprang in i skolan och tog lite kort. Skulle jobba nämligen:( Iallafall, här kommer lite bilder=)


Först ut var värdparet, Martina och Arad.


Följd av fler folk.... (som btw gick extremt långsamt)



Emmelie var vackrast av dom alla. Vi ( jag Mimmi, Lhiina, Madde, Linda), började nästan gråta när vi såg henne. Haaalliwood! <3<3<3 Därför får hon den största bilden;)


Sophie var jättesöt med en rosa klänning. Sedan kom min kusin Rasmus(som hade gått i ösregn)


Nu orkar jag verkligen inte ladda upp fler bilder, för tillfället, så det här får duga for now=).

Och såklart hamnade vi bredvid världens mest idiotiska unge, som tjatade hål ihuvudet på alla ihans tillvaro, när vi kollade på balen.

Storasystern: - Ska inte du gå hem nu?

Jobbig unge: - Nej, jag ska vara här.

Storasystern: - Men jo! Gå hem nu!

Jobbig unge: - NEJ! För det får jag inte!!!

Haha, vaddå inte får? Iallafall. Nu ska jag gå och duscha och i eftermiddag ska jag och Mimmi träffa våra fastrar, som vi aldrig träffat innan. Ska bli sjukt spännande, men är väldigt nervös.
Ha en lovely day! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: