Mors Dag

2009-05-31 / 20:29:50 / skrivet av: Lisa Blomgren

Oh yes. Snart är det Juni månad. Alltså varför längtar jag egentligen alltid efter något annat? Jag borde lära mig leva i nuet. Därför var det ett bra initiativ av min lilla mormor att köpa mig en bok som handlar just om det:) Tack Mormor! ( Inte för att hon läser min blogg, men man måste ju tacka:P)

Iallafall. Blev just medlem i en grupp som heter typ, vi som minns Dinosurs ( eller något), och en bild på dom här:  Kom upp. fan minns ni dom eller? När jag tittar på dom så ser dom inte alls så verkliga ut som jag tyckte att dom gjorde när jag var typ 5. Fast speciellt snälla ser dom int eut heller. Är det verkligen ett barnprogram? Och i såfall undrar jag vad det är för en sadist som skapat ett sådant barnprogram. Minns med fasa hur jag och Mimmi alltid började gråta när pappan ( Den gröna saken) skrek: Honey, "I'm hoooooome!!!!." För att inte tala om bebisen. jag hade mardömmar i den perioden av mitt liv haha.
Anyways, så när jag tittar på bilden så tänker jag att, hur kan barnet vara så rosa/vitt, när pappan för fan är helt grön? Haha, eller förstörde jag programidén nu? Jag vet att dom inte är på riktigt haha.
Nog om dom där kräken.


Idag är det mors dag. Den började med lite huvudvärk och trötthet på grund av gårdagen. Sedan pressade jag och Amon i solen en stund innan det var dags att gå till jobbet (Mikaelsgården) där några gäster kom för att fira sin mams.
Efter det gick jag hem hit där Mimmi, Rasmus, Anders, Mormor, Morfar och Mamma hade gjort någon kyckling. Gott var det, men jag har ätit för mycket nu. Alldeles för mycket. Det syns även på en del kort haha.



" Fotografi" Haha


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: