SM-Guld!!!

2009-05-10 / 20:56:54 / skrivet av: Lisa Blomgren


Så glad var jag när vi skulle iväg, och blått och vitt hade jag på mig också.

Det sjunger " Sm-guld, Sm-guldSm-guld, Sm-guld Sm-guld Sm-guld," i mitt huvud fortfarande, efter att ha varit i några timmar i Alingsås idag, för att fira att de vunnit, tro  det eller ej- Sm- Guld!
Gud vad vi var glada igår när vi satt och kollade på matchen, och det hör till saken att jag inte ens är sportintresserad, fast det här var stämmning på högsta nivå vill jag lova. Jag Amon och Jettna åkte in i går efter matchen och då var det folk som badade i ån. Och idag var vi på plats igen, för att fira de nyblivna Svenska Mästarna.
Jag troraldrig att jag sett så sjukt mycket folk i Alingsås och allas humör var på topp och ja, ... Nu känner jag att jag helt plötsligt ÄLSKAR sport haha. Iallafall, Alingsås vann och det är huvudsaken, suckers!!!!
Efter Alingsås så gick jag Amon och Jeanette till McDonalds och nu är jag här-igen. Framför datan. Blev iallafall en hel jävla massa kort, som jag får lägga upp några nu tror jag. . .  Får bli ett litet collage, för det tar ju så lång tid att lägga upp bnilder här.

När vi stod i väntan på att laget skulle komma så såg vi en jättegammal gubbe som liksom stod uppe på räcket.... Helt galet, jag vet inte ens om jag skulle ha balans till att klara det:/ Haha.



Vet inte om man faktiskt sr hur sjukt mycet folk det var, men hela torget var verkligen överfyllt.
Jag satt på Jeanettes axlar ett tag till och med, vi hoppades att få våra 15 minutes of fame i TV haha, men så blev det nog inte riktigt, fast kul hade vi iallafall.

Efteråt var jag verkligen helt slut, så jag och Amon tog det lugnt och kollade på Filip och Fredrik, med bla Mikael Persbrandt som gäst. Han har verkligen något tycker jag, fast jag kan inte riktigt sätta fingret på vad.... Däremot är han inte lika sexig som min man;)




Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har! PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: