Söndagkväll-igen

2009-05-03 / 22:52:54 / skrivet av: Lisa Blomgren
TIden går så sjukt snabbt! Snart är det ett år sedan jag åkte till England, det är ett år sedan jag träffade Amon och Farmor levde den här tiden förra året. Vart försvinner alla de 365 dagarna som finns på ett år egentligen? Och vad har jag gjort?....

* Varit i England <3
* Träffat min Amon
* Haft en rolig sommar plus jobbat
* Fått jobb på Mikaelsgården
* Börjat skolan

Thats about it, skulle jag tro... Ja, det är ju lite i allafall, 2009 blir nog inte fullt så händelserikt. Sitter nu här och planerar när jag ska hälsa på min Johanna i Örebro ( Örebro säger jag alltid med den där gnälliga rösten). Förhoppningsvis blir det i slutet av den här månaden. Jag kan inte vänta, fast det är ju ändå en tröst att hon kommer hem på Torsdag! Jippie!
Helgen har varit extremt lugn, inget jobb eller någonting, var i ochförsig ute i torsdags, men det var det ända. Annars har jag mest tagit det lugnt och varit med Amon.  Jag har även tänkt på att flytta i några månader eller så till Norge när jag är klar med min utbildning, det låter ju ändå som en upplevelse.... Fast jag har väldigt många planer i mitt huvud, men dom tycks aldrig bli av, direkt, tyvärr. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: