Stress!

2009-05-15 / 15:18:39 / skrivet av: Lisa Blomgren

Gud vad underbart att jag har två till prov klarade ( med bra resultat tror jag) denna veckan.  Det första jag tänkte ´när jag gjorde klart det sista provet, var " Gud vad skönt med helg, nu kan jag verkligen bara slappna av". Och det kan jag-på söndag. Fast då måste jag plugga också. Men med tanke på vilka roliga saker som händer nu i helgen så ska det ändå bli jävla roligt. Nu måste jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig i kväll.......
Eftersom vi sitter ute så måste jag ha något varmt på mig. Men varmt brukar inte vara snyggt tyvärr=( Anyways, nu måste jag gå och sminka mig, för tro det eller ej, men jag har inte haft något smink what so ever idag!

Bilder kommer att komma upp i kväll eller i morgon=)


Madde och Jettna hemma hos Madde

Kommentarer
Postat av: Jettna

Kommer sakna dig my love! kommer läsa dig blogg every singel day!! :*

2009-05-15 @ 17:26:16
Postat av: Lisa

Och jag dig. Det vet du. Blev SÅHÄR visar med armarna glad när du ringde igår;)

2009-05-17 @ 16:14:16
URL: http://elbee.blogg.se/
Postat av: Jettna

aww... ska fa ordning pa min mobil sa kommer jag ringa mer.. men jag kommer nog mest ringa hem till dig om den inte fungerar bara sa att du vet :) Miss u my love!!!

2009-05-17 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: