Syttonde Majj

2009-05-17 / 16:13:01 / skrivet av: Lisa Blomgren

 
Tracy Chapman- Give me one reason ( tack Johanna!!)

Norges nationaldag. ESC-yra. Bebis-prat. Tracy Chapman. Sol.

Yes. Det är en underbar dag! Jag vet inte varför, men jag är bara allmänt glad idag. Det kanske är för att jag har varit med lilla Sam, Titti och Mormor typ hela dagen. Sam är världens gulligaste lilla bebis, verkligen. Och han skrattar. Skulle gärna lagt upp en bild, men jag vet inte om moren ville det=)
Tracy Chapman är ett geni. Har man inte hört hennes röst, måste man göra det! Lite i klass med the Beatles tycker jag till och med! Idag är det söndag.... I morgon är det måndag, sedan går jag 3 skoldagar till och sedan är jag ledig. Och den 18e ( oj, i morgon med andra ord), kommer min pappa hem ifrån New York, så han hinner man väl träffa också. Var ju faktiskt i påskas vi sågs sist.

Ikväll är det förresten Filip och Fredrik, som vanligt varje söndag. Och gissa vem som är gäst, om inte världens gulligaste bög-man.... Nämligen Mr. Carson Kressley!!!!! ( Och för er som inte vet vem det är är det sötisen i Fab5) Herregud. Det kan ju inte bli bättre! Jag älskar honom! Jag vill adoptera honom, men jag vet inte vad Amon ( eller han själv heller för den delen) skulle tycka om det.
Och jag upptäckte just att denna underbara gay-man har en hemsida! Åh jag är helt uppe ivarv! http://www.carsonkressley.com/
Där har ni den=)


Han är en jag i mans-format <3 Love him love him love him!

Zylber.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: