2012

2009-11-16 / 18:29:27 / skrivet av: Lisa Blomgren


Igår var jag och Amon på bio och såg 2012. Någon som sett den eller? Var faktiskt helt inslukad i filmen och tyckte den nog var bäst att se just på bio. SJukt läskigt är det också. Vem vet liksom? Kanske jorden verkligen går under den 21 december 2012. Gav iallafall mig en liten tankeställare. Fan vad läskigt då är jag 22 år bara. Inte föratt jag kommer och gå runt och vara rädd nu men lite skrämd blev jag faktiskt.

Har haft min första praktikdag idag. Det var verkligen den roligaste praktiken hittills. Och vet ni vem som ringde idag, utan att veta att jag var i Borås om inte Vivi. Hon stod mittemot utan att vi såg varandra haha. Så sjukt liten världen är:D

Nu ska jag vara ensam som vanligt. Hatar det här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: