Botten upp

2009-11-15 / 13:30:21 / skrivet av: Lisa Blomgren
Babes. Min helg blev helt totalförstörd i och med att jag antagligen drack för mycket i fredags. Har aldrig varit så sjukt bakis som jag var igår. Trodde nästan att jag hade fått svininfluensan så illa var det. Och ändå dricker man? Vad är det för fel? Nu har jag iallfall lärt mig att jag aldrig mera ska dricka för mycket!  Detta är också orsaken till att jag typ inte svarade någon av mina vänner igår när doom ringde. Förlåt.

Fredagen den 13e förde inte otur med sig och allt var ganska trevligt. Förutom att hälften av dom som skulle med och bowla inte kom. Tråkigt. Iallafall. Jag kom näst sist och sedan drog jag och Jessica till åkanten och tog varsin öl. Åkte hem med 22-tåget och gick till hem till Madde, där även Jeanette var. Vi tittade klart på Idol och sedan stack vi till PizzaHouse som skulle ha trubadurkväll. Haha det satt kanske 4 personer där och en som spelade musik. Ja, det är väl typisk Vårgårda.  Alla klagar på att det aldrig händer något men när det väl gör det så bangar man.

Så vad händer i veckan då? Min praktik börjar så det är bara att börja pendla. Har just kollat upp hur jag måste åka osv. Börjar lite ångra vad jag gett mig in på, för det blir jävligt tidiga morgnar fast samtidigt ska det bli jätteroligt att ha praktik på Borås Sjukhus!

Buss 582
Vårgårda station Läge C
Fristad station Läge A
Avg: 05:25
Ank: 05:57
Mot: Fristad station
Buss 150
Fristad station Läge A
Avg: 05:58
Ank: 06:34
Mot: Borås
Buss 8
Sjukhuset Borås Läge E
Avg: 06:40
Ank: 06:45
Mot: Hulta ängar via Sjukhuset


Blir framme prick i tid också. 

Måndag: Praktik

Tisdag: Klippa mig och träffa Pernilla

Onsdag-Söndag= Praktik!

Fredag: Jelenas 18årskalas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: